Saturday 30 April 2011

wifey terHEBAD di kawasan seremban

stewie griffin ;p

aku nak son mcm dye nea .. dye cumel an an .mke kelakar mcm karipap ..
klo aku lpr sgt .. aku leyh mkn kpala dye .. aku just byngkn jew lah nnty ..huhuhux .. dye sgt sgt sgt sgt nakal .. mke budax2 .. tp pngai sungguh matang .. ske mngaco si brian .. ( brian uh anjng tp leyh tdow ngn mnusia )
ngaa . DHEBAB .,.me nak anak mcm nea taw taw taw ;p .. fin 
atashinci ;p

bila aku dh kawen lah an .. pastu aku dh jdi omak yg cumel .. aku nk jdi isteri
mcm character krtun nea.. why why ? koz even dye nmpk menggelabah mulut .n mulut dye
pown memg lebar setanding ngn pale dye uh .. tp dye still leyh uruskn ank2 ae ..suami dye yg takdew
pasaan uh ngn menari mcm nea .. hahahahx.. aku ske ok krtun nea.. tp sume krtun lah aku ske ..
fin ;)